Dorota Rogozińska

Przewodnicząca Rady Etyki, Założycielka EMTG. Założycielka i osoba odpowiedzialna od początku za ofertę merytoryczną Event Manager Training Group, redaktor naczelna magazynu Event Manager News, poświęconego zagadnieniom branży eventowej  oraz Marketing Manager w jednej z największych firm oferujących techniczną obsługę eventów – Brill AV Media. Nieustannie śledzi rozwój branży, ogląda „od środka” realizacje największych agencji i szuka inspiracji za granicą m.in. w roli patrona medialnego Best Event Awards na Polskę. Nadzorowała zarówno projekty imprez prywatnych m.in. ślubów i wesel, jak i wielu eventów korporacyjnych, szczególnie wydarzeń kadrowych. Prowadziła projekty szkoleniowe dla takich firm i instytucji jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Realizowała m.in.: cykl spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych, konferencje EventCamp wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej oraz liczne szkolenia dla klientów indywidualnych i pracowników firm, dotyczące organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku organizacja i obsługa turystyki biznesowej. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa z patentem żeglarza jachtowego, pilot wycieczek i tatromaniak.enia narzędzia już 500 wydarzeń w 32 krajach zostało zaplanowanych przy użyciu tej innowacyjnej platformy.

Marta Chmielewska

Prezes Mea Group, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej" about="Prezes Mea Group Sp. z o.o., agencji eventowej, specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Od tej pory konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów. Do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej na stanowisko Wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. W styczniu 2015 r. wyróżniona tytułem „Osobowość Roku 2014” przez branżowy magazyn MICE Poland w kategorii Organizator.

Katarzyna Krywoniuk

Właściciel Agencji Goodside Events& PR.





 

Emilia Melon-Olchowicz

Współwłaściciel Party Serwis catering-Melon" about="Od ponad 20 lat w branży cateringowej jest osobą współodpowiedzialną za sukces firmy Melon Catering. Od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju. To dzięki Emilii każda oferta jest dopracowana w najdrobniejszym szczególe. To jej energia pozwala na to, by zespół był w stanie organizować ogromne przedsięwzięcia, często w tym samym czasie, nie tracąc na jakości. Działania Emilii udowodniły i każdego dnia przypominają, że trzeba poznawać potrzeby klienta i na nie odpowiadać, że to smak i estetyka definiuje potrawy. A nowe rozwiązania technologiczne ułatwiają pracę zespołowi. Rezultat takich działań to wysoka jakość, innowacyjne podejście do eventów oraz imponujący rozwój. Pasjonatka podróży i sztuki kulinarnej. Prywatnie mama dwóch córek Marty i Leny
 

Renata Razmuk

CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA BRANŻY EVENTOWEJ, MARKETING & BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR, EVENT DESIGNER, AGENCJA INTERAKTYWNA SOCIAL CONNECT. Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska, odpowiedzialna za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego. Od 2016 roku prowadzi Agencję Interaktywną Social Connect Group, w ramach której wspiera rozwój strategii biznesowych i marketingowych swoich klientów – Pracownia Kreativa. Prowadzi brand SC Event Design zajmujący się event designem – uzupełnienie scenografii . Osobowość Roku Mice Poland 2011. Przewodnicząca jury pierwszej edycji konkursu MP Power Awards 2012, obecnie członek jury. Członek Rady Etyki przy SBE. Członek jury konkursu Top Event przy Forum Branży Eventowej FBE, członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE oraz Rady Programowej konferencji Event Biznes 2017. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych.

Adriana Szczeniowska

Od stycznia 2018 dyrektor zarządzająca wypożyczalni mebli Rent Design, gdzie kieruje pracą wszystkich zespołów oraz odpowiada za wyniki finansowe i rozwój spółki. Wcześniej w ramach struktur Rent Design, przez sześć lat była PR & Marketing Managerem firmy. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2006 roku. Doświadczenie zdobywała w cenionych na rynku agencjach public relations: 24/7 PR oraz sieciowej PLEON (obecnie Ketchum). Wśród obsługiwanych przez Szczeniowską klientów były m.in takie marki jak Procter & Gamble, eBay, W.Kruk, czy miasta Wrocław i Bydgoszcz. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła liczne polskie i zagraniczne szkolenia z zakresu zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. W 2008 roku, jako pierwszy i jedyny w historii pracownik polskiego oddziału PLEON odbyła miesięczny staż w ówczesnej centrali firmy w Brukseli, skierowany do wybranych, młodych profesjonalistów PR z całego świata, gdzie pracowała m.in. nad projektami dla Komisji Europejskiej. r.

 

 
Patronat honorowy

Partnerzy strategiczni
Partnerzy
 
Patroni medialni