Claudia van’t Hullenaar

Senior Sustainability Consultant
Claudia has over 20 years multi-disciplinary and cross functional business experience including eleven years in the private sector (global Fortune 500 IT software company), meetings & events industry, live communications agencies, tourism, hospitality and destinations, and combines know-how in marketing communications, event marketing, sustainability and corporate responsibility.
She helps co-develop solutions that help incorporate sustainable development goals and sustainability systems into organizational and destination strategies. She designs and facilitates human-centered workshops and education on sustainability and regularly speaks at international conferences.  
Claudia is a key member of the Global Destination Sustainability-Index (GDS-Index) team, working to co-create destination strategy and advance city focused social impact and prosperity.
She is a dedicated advocate for the Sustainable Development Goals, became a Climate Reality Leader and is a former member in the Sustainability Committee of the Events Industry Council Sustainability Initiative.
Further enrichments reflecting her passion about ongoing development and continuous growth are winning the IMEX-GMIC Green Meetings Award and Project Icarus Gold Award for leading the development and implementation of a global corporate event sustainability program (for Symantec), certificates in Design Thinking, Event Design, ROI Methodology, Meeting Design, and trainings in business sustainability and management systems, sustainable tourism and authentic leadership.
Claudia, is a conscious earth citizen, nature and people lover, with a multi-cultural background, speaks, works, reads, cooks and plays in English, Spanish and German.

Please connect with Claudia on https://www.linkedin.com/in/claudiavanthullenaar/  or claudia@gds-index.com

 

Jane Cunningham

Director International Associations, BestCities Global Alliance
Jane loves the serendipity that happens when people meet and connect. Gatherings are change-makers. Jane is an experienced meetings industry professional with a passion for facilitating real change between associations and destinations to create positive outcomes.  She is an Iceberg Global Ambassador and thrives when sharing stories of positive impact.  Jane has been working for BestCities Global Alliance for over 10 years, her role has evolved over time and now is focused on Community Engagement.  She is also a learning Facilitator with Lorensbergs, in Stockholm.  

 

Anna Górska

Wiceprezes Zarządu SKKP ds Współpracy Międzynarodowej, EXPO XXI Warszawa Business Development Director, Symposium Cracoviense - Doradca Zarządu
Doświadczony manager z wieloletnią praktyką w zarządzaniu organizacją, zespołami i dużymi imprezami, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu w Nowym Jorku. Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau w latach 2007-2014. Od 2014 r. związana zawodowo z EXPO XXI Warszawa, gdzie pełni funkcję Business Development Director i odpowiada za relacje z międzynarodowymi stowarzyszeniami. Prowadzi też firmę zajmującą się doradztwem i konsultingiem w branży MICE. Członek krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w których aktywnie udziela się wolontarystycznie. W latach 2010-2014r. wiceprezes ds. członkostwa w MPI (Meeting Professionals International) Poland, a w latach 2012-2018 prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA (International Congress and Convention Association). Za swoją  działalność otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. w 2014 roku nagrodę Osobowość Roku w konkursie MP Power Awards, a w 2015 roku odznakę honorową nadaną przez ministra sportu i turystyki „Za zasługi dla turystyki”. Członek kapituły krajowych i międzynarodowych konkursów, związanych z przemysłem spotkań m.in. ICCA Best Marketing Award, Eventex Awards, Osobowość Roku MICE Poland i Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Jest też wykładowcą w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.

 

Eva Garde

Director, Granada Convention Bureau





 

Paula Fanderowska

Prezes Zarządu SKKP, Zastępca Dyrektora KBF ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, związana z KBF, operatorem ICE Kraków.
Zarządza polityką sprzedaży Centrum Kongresowego ICE Kraków. Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej. Odpowiada za kreowanie długofalowej strategii marketingowej ICE Kraków. Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, jest członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w tym: MPI oraz ICCA. Zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Nagrodzona MP Power Awards - MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue.

 

Anna Woda

Sekretarz Generalny SKKP
Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziewięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 - 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

 

Sabrina Żymierska

Członek Zarządu SKKP ds Komunikacji
Dyrektor Obiektów Grupy MTP, odpowiedzialna za strategię, sprzedaż i marketing. Od 2008 roku koordynuje pracę zespołów zajmujących się wynajmem przestrzeni i organizacją konferencji oraz eventów. Członek MPI Poland, Rady Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, SKKP.


 

Katarzyna Cioch

Wiceprezes Zarządu SKKP ds. Nauki i Rozwoju
Absolwentka Zarządzania i studiów MBA na Oxford Brooks University. Z przemysłem spotkań związana od początku swojej kariery. Najpierw pracując po stronie klienta korporacyjnego – w dziale Marketingu HBO Polska, następnie przez ponad 10 lat po stronie agencji, gdzie kierowała działem obsługującym klientów stowarzyszeniowych organizując kongresy dla branży medycznej i paliwowej. W latach 2015-2017 pracowała w sektorze publicznym (Warsaw Convention Bureau) gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie do Warszawy dużych międzynarodowych kongresów stowarzyszeniowych. Doświadczenie i wiedzę zdobytą podczas współpracy z zagranicznymi klientami stowarzyszeniowymi i obsługującymi ich agencjami przenosi teraz na rynek polski. Obecnie współpracuje z medyczną branżą stowarzyszeniową, profesjonalizując ich struktury, wprowadzając menadżerski model zarządzania. Jest członkiem Komitetów Organizacyjnych kilku dużych światowych wydarzeń organizowanych w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami.


 

Patronat honorowy

Partnerzy strategiczni
Partnerzy
 
Patroni medialni