Rejestracja

AKTUALNOŚCI

Tegoroczna edycja Meetings Week Poland 2017 odbędzie się na uczelni Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie (Ursynów, stacja metro Stokłosy).

Program Meetings Week Poland 2016

20 marca
21 marca
22 marca
23 marca
 

23 marca 2017 (czwartek)

SKKP- Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji



Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce zaprasza na  XVII Europejską Akademię Organizatorów i Planistów Konferencji i  Kongresów, która tradycyjnie odbywa się w sezonie wiosennym, a tym razem postanowiliśmy włączyć ją w kalendarz Meetings Week Poland 2017. We czwartek 23 marca 2017 w obiekcie Szkoły Głównej Rekreacji i Turystyki będziemy dyskutować o aktualnych problemach i możliwościach rozwoju branży organizatorów konferencji. Akademia została zainicjowana w 1997 roku, pierwszym ekspertem był  Tom Giblin z Irlandii, współtwórca sukcesu branży konferencyjnej w tym kraju.  Wtedy wśród jego zaleceń znalazło się utworzenie  Convention Bureaus i wykorzystywanie Programu Ambasadorów Kongresów. Obecnie znajdujemy się na innym etapie rozwoju rynku przemysłu spotkań i  mamy już swoich polskich ekspertów turystyki biznesowej.

Podczas tegorocznej akademii oferujemy udział w warsztatach dwóch znakomitych ekspertów: prof. Magdaleny Kachniewskiej nt up sellingu i cross sellingu w usługach konferencyjnych oraz Dagmary Plata-Alf nt prezentacji i promocji konferencji w mediach społecznościowych. Warsztaty zostaną poprzedzone prelekcjami o zmianach w przepisach prawnych i finansowych dot. organizatorów konferencji, czy zasadach współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami. 

Przygotujcie się na duża dawkę wiedzy. Liczba miejsc na warsztaty ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
 
 

Program

 
  0900-0930 Rejestracja, poranna kawa  
  0930-0935 Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników  
  0935-0955 Open Data Package – nowe możliwości biznesowe  w świetle ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (doradca prawny)  
  0955-1015 VAT w organizacji konferencji (doradca podatkowy)  
  1015-1035 Prezentacje komercyjne
  1035-1050 Rola Ambasadorów Kongresów w pozyskiwaniu międzynarodowych wydarzeń, jak wspólpracować ze stowarzyszeniami  - Anna Górska  
  1050-1120 Up selling  & cross selling w usługach konferencyjnych – prezentacja wprowadzająca – Magdalena Kachniewska
  1120-1140 Przerwa kawowa  
  1140-1210 Twoja konferencja w mediach społecznościowych – prezentacja wprowadzająca  - Dagmara Plata Alf
  1210-1340 Warsztaty
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – Magdalena Kachniewska
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – Dagmara Plata Alf
  1340-1430 Lunch
  1430-1600 Warsztaty
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – Magdalena Kachniewska
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – Dagmara Plata Alf
     
  Up selling i cross selling w usługach konferencyjnych – Magdalena Kachniewska
Ciekawa usługa, dobry produkt - to kluczowy czynnik zapewniający organizatorom konferencji  czy obiektom konferencyjnym zainteresowanie gości i w efekcie przychód. Jednak ze sprzedaży każdego produktu można wyciągnąć więcej zysku przy zastosowaniu odpowiednich metod sprzedaży. Szczególnie efektywne pod tym względem wydają się dwie techniki: up-selling i cross-selling, które umożliwiają maksymalizację zysku z jednej transakcji.
   
  Twoja konferencja w mediach społecznościowych  - Dagmara Plata Alf
Odkryj tajniki potencjału mediów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Facebook’a, a także LinkedIn'a jako jednego z najpopularniejszych, biznesowych portali społecznościowych. Prezentacja wprowadzająca i warsztat pozwoli Ci na samodzielne budowanie strategii obecności w wirtualnym świecie oraz na kreowanie skutecznych, społecznościowych kampanii reklamowych Twojej konferencji. Prezentacja jest dodatkowo wzbogacona o tematykę pozostałych portali społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem instagram'a, twitter’a i youtube. Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane również możliwości platform monitoringu mediów społecznościowych pozwalających zarówno na monitoring wizerunku naszego eventu, jak również śledzenie zaangażowania potencjalnych uczestników.

ORGANIZATORZY

 
 
 więcej o organizatorach

MEETINGS WEEK POLAND 2016

Pobierz podsumowanie

ODWIEDŹ MUZEUM PO PRACY – INICJATYWA WARSZAWSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ

 

Patronat honorowy

 

Sponsor złoty

Partnerzy

Syskonf     Poland Convention BureauPolska Organizacja Turystyczna